Monday, July 28, 2014

පිට ඔපේද ඇතුලද ඇවිත් බලන්න.

මම අද කියන්න යන්නේ මගේ විස්තර ටිකක් මම මෙහෙම පටන් ගන්නම්.මම මුලින්ම කොම්පියුටරයක් ගත්තේ 2006 අවුරුද්දෙදී. මට ඒකට ගියේ රුපියල් 7000ක ් විතර ඔ්කෙන් තමා මම කොම්පියුටරයක් කියන්නේ මොකක්ද කියලා ඉගෙන ගත්තේ ඉස්කෝලේ කොම්පීතර් තියනවා ඒ උනාට ඒවා අල්ලන්න බයයි ඒ දවස් වල.මම රීට පස්සේ කොම්පීතර් පොත් ගෙනත් කියවා ඒවා කරලා තනියම ඉගන ගත්තා මෙහෙම ඉදලා ඒලෙවෙල් ඉවර උනාම කොම්පීතර කෝස් එකක් කරා.හයර් ඩිප්ලෝමා එකක් ඒකෙන් මට මූලික ෆවුන්ඩේසන් එක වැටුනා.ඉන්ටර්ානට් එක ගැන ඉගන ගත්තා වෙබ් සයිට් එකක් හදා ගන්නේ කොහොමද කියල් ඉගන ගත්තා

යාලුවෙකුටත් වෙබ් එකක් හදලා දුන්නා. 2009 අවුරුද්දේ විතර රී මනී ගැන මට අහන්න ලැබුනා. මම හොයලා බැලුවා ඒ දවස්වල රී මනී හම්බ කරපු කවුරු හරි ඉන්නවාද කියලා ඒත් හිටියෙනෑ. මට ඒ ගැන විස්තර කීවෙ මල්ලි කෙනෙක් එයා ෆීල්ඩ් එකට බැස්සා මම මුකුත් කරේ නෑ ජොබ් එකක් කරා ඒකත් අයිටී පීල්ඩ් එකේ එකක් නෙවේ.2011දී මම කියපු මල්ලී ඇඩ්සෙන්ස් වලින් චෙක් එකක් ගෙදරට ගෙන්නා ගත්තා.රීට පස්සේ මමත් රී මනී පීල්ඩ් එකට බැස්සා. ඒ 2011 දී . ඇඩ්සෙන්ස් ගන්න සෑහෙන ට්‍රයි කරා ගන්න බැරි උනා.රිට පස්සේ හදපු බ්ලොග් එකෙන් මොනවා කරන්නද මෙහෙම ඉන්න කොට බිඩ්වටයිසර සෙට් උනා

ඒක හොදා මම ඒකෙන් ඇඩ් ගත්තා.ඒවාගේ ක්ලික් එකකට ගෙවන ගනන රුපියල් 2ක් විතර වෙනවා.නිකන් තියන බ්ලොග් එකනෙ කියලා ඒක දැම්මා.තව දෙයක් කරා ඇඩ්ප්ලයි පටන් ගත්තා.ඔඩෙස්ක් කරා.ෆයිවර් කරා මේ සේරගෙන්ම කිසි ප්‍රශ්නයක් නැතිව මුදල් ගෙන්න ගන්න පුළුවන් .මූලිකම දේ තමා මේ පිල්ඩ් එකට එනව නම් කැපවීම ඉවසීම තියෙන්න ඔ්නා.සමහර විට  දවසෙන් දෙදෙන් ඔයාලට සල්ලි හොයන්න පුලුවන් වෙයි.තවත් සමහර විට අවුරුදු 2ක් විතර යයි. ඒක තීරනය වෙන්නේ ඔයාලගේ ලක් එක අනුවයි. ටිකක් කට්ට කන්න කවදා හරි දවසක හරි යයි.

මම ගොඩක් විශ්වාසෙකින් කියන්ගේ ෆයිවර් කියන්නේ සල්ලි උල්පතක්.වැඩ දන්නවා නම් ගොඩම තමා .මෙම පොයම් එල් කේ  වෙබ් එකේ ඔයාලට වැදගත් වෙන මට වැදගත් උන ලිපි මම දාලා තියනවා පිලිවෙලක් නැතිව අච්චාරුවක් වගේ ඇති. ගනන් ගන්න එපා පිට ඔපේ ගැන හිතන් නැතිව  මේ බ්ලොග් එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනයක් ගන්න.
ස්තුතියි.
පොයම් එල් කේ ඇඩ්මිනිස්ටේටර්

No comments:

Post a Comment